Pakete pošiljamo

Zaradi preprečitve širjenja koronavirusa smo se odločili, da ne bomo pošiljali paketov z odkupnino. Pakete pošiljamo izključno plačane po predračunu, z direktno bančno transakcijo ali kartičnim plačilom. 

Prosim, da nam sporočite na kakšen način naj bo izvedena vročitev paketa, da ne bi prihajalo do kontakta s poštarjem. Npr: vhod v stavbo, garaža, terasa, poštar naj pozvoni in pusti paket za cvetličnim loncem,….)

Primopredaja paketov je izključno na prostem. Poštarji ne vstopajo v stopnišče,…

V tej krizni situaciji so dejanja vsakega posameznika izredno pomembna. 
Bodimo odgovorni in skrbni do čisto vsakega posameznika v naši bližini!

Za dodatna pojasnila in vprašanja smo vam na voljo: 
info@angelsounds.si
041 864 556

 

Objavljamo sporočilo Pošte Slovenije v celoti: 

V postopkih vročanja poštnih pošiljk v dostavi sprejemamo mnoge ukrepe, s katerimi se želimo izogniti osebnemu stiku med pismonošo in naslovnikom, vse z namenom, da se čim več vročitev opravi brez fizičnega kontakta oz. brez podpisa o prevzemu pošiljke.

S tem namenom smo na vas že naslovili pobudo, da se pri pošiljkah za fizične osebe izognete posebnim storitvam, kot so ODKUPNINA (plačilo po povzetju), AR (povratnica) in POD (podpis naslovnika), hkrati pa na vidno mesto v nakupovalnem procesu namestite obvestilo, da se stranke poslužujejo naših alternativnih oblik vročanja, kot sta paketomat in dogovorjeno mesto (vhod v stavbo, garaža, terasa …). Mnogi ste v svojih spletnih trgovinah že onemogočili plačilo po povzetju, za kar se vam zahvaljujemo. 

Kot sami zaznavamo odzive strank na terenu in preko drugih kanalov komuniciranja, stranke dejansko vsak fizični kontakt pri prevzemih pošiljk skrbi in tudi obiski pošt za prevzem pošiljk prejemnikov so iz tega razloga veliko manjši. To velja tudi za storitev podpis dokumentov, ki se mu iz tega razloga in zagotavljanja varnosti v skrbi in vzajemni odgovornosti za zdravje zaposlenih in vseh strank prav tako skušamo izogniti.

Pri vročanju paketov so tudi prejemniki pozvani, da se opredelijo do alternativnega vročanja, ki ne vključuje fizičnega kontakta (podpisa) ter pakete prevzamejo na dogovorjenem mestu npr. pri vhodu v stavbo, pred garažo ipd., določene storitve, kot so vnos/odvoz blaga v stanovanje naslovnika ipd., pa se do nadaljnjega ne bodo izvajale. Primopredaja paketov poteka izključno na prostem. Naslovnikom paketnih pošiljk, ki imajo označene storitve dostava z vnosom, odvoz starega blaga in odvoz reklamiranega blaga bomo pojasnili, da teh storitev trenutno ne izvajamo in skušali dogovoriti drugačen prevzem pošiljk, če naslovnik z navedenim načinom izvedbe dostave ne bo soglašal, bomo takšno pošiljko nemudoma vrnili pošiljatelju.

Dostava na želen časovni okvir se trenutno ukinja, torej dostava po 16. uri in dostava med 18. in 20. uro začasno ni več možna.

Za zgoraj navedene dodatne storitve vas prosimo, da že v procesu naročila pošiljk teh storitev stranki ne omogočate in jih ne označujete na pošiljkah.

Opazili smo tudi povečane oglaševalske aktivnosti nekaterih trgovcev, ki omenjeno situacijo želijo izkoristiti za povečanje nakupov preko spletne trgovine, pozabijo pa, da s tem dodatno ogrožajo tako naročnike blaga kakor tudi že tako izpostavljeno skupino zaposlenih. V prihajajočih tednih, mesecih je ključno, da vsi na prvo mesto postavimo skrb za zdravje soljudi.

Ta prispevek je bil objavljen v kategoriji Blog.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja